Bakat lussekatter

Gårdagens körning gick bra, fast det verkligen är hur halt som helst ute. Körde till Christian strax innan 11, och var hemma strax efter halv 1. Men tittade in lite på förfesten med, trevligt att träffa lite folk här ifrån. Så fick köra 4 killar i min lilla bil, trevligt trevligt. Måste också säga att det var lite komiskt att jag körde dom till just det stället dit de skulle vara, en hemma fest var det.
Men idag har jag varit riktigt duktig. Lagat mat, potatis i ugnen med kycklig och beanies sås. Sen fick jag för mig att baka lussekatter också. Måste säga att allt blev riktigt lyckat! Så nu efter att ha tjockat sig hela kvällen, så mår jag nästan lite illa, haha.
Imorgon blir det Jönköping med mormor och mamma. Ska leta efter en nyårs klänning, inte för att jag har en aning om vad som händer på nyår, om man ens kommer fira det. Men man får väl ha en klänning i beredskap, iaf något roligt skulle dyka upp.
Kvällen ska fortsättas med att kolla på Bäck och vila magen, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0