Jobb och annat

Precis kollat klar på det näst, näst sist avsnittet av Paradise Hotel. Ni fattar inte hur sorligt detta är. Hoppas nu verkligen att Lin och Erik vinner, för enligt mig så är dom mest värda det. Men återstå och se imorgon om dom går vidare till final eller inte, hoppas hoppas! :)
Idag har jag jobbat, eller från 15-21, men haft en väldigt lugn kväll. Har 2 tomma rum nu inne på avdelningarna. Vilket gör sitt kan jag lova. Men antar att det heller inte kommer flytta in någon mer nu innan jul, vilket gör att man kan hoppas på en lugn jul med. Eftersom jag jobbar 21,22,23,24,25,26. Så den 27 har jag tagit bort mig ifrån vikariebanken och ska åka iväg och shoppa med min kära syster. För jag lovade ju mig själv en fin julklapp eftersom jag tackade ja till att jobba hela julen. Så då måste jag hålla det löftet till mig själv! :)
Har även hittat mig en ny serier nu att kolla på, Entourage. Riktigt bra, så den ska jag kolla på resten av kvällen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0