Julen närmar sig!

Gårkvällen var den bästa kvällen på väldigt länge. Verkligen någt som behövdes för att mitt humör skulle stiga uppåt. Och nu är det bara 5 dagar, eller nåt, kvar tills jag hoppas på att allt bli liiite lättare. Iaf för några dagar. Men ja, ska varken säga eller hoppas för mycket.
Sov till 12 idag på morgonen. Bestämde mig för att koka lite knäck, är bland det godaste julgodis som finns, enligt mig.! När mamma kom hem så tog vi bilen ut till Törås för att titta efter en gran. Så nu står granen nere i källaren, och väntas på att bäras upp och bli pyntad. Det börjar kännas mer och mer som att julen närmar sig. Så det är mysigt, för jag gillar verkligen julen! Även fast det är lite väl kallt ute nu, 18 minus sist jag kollade..
Men denna kvällen ser inte ut och bli lika bra som den igår. Men har 9 avsnitt kvar av säsong 5 att titta på, så jag ska nog får tiden att gå ikväll. Imorgon blir det att jobba kvällen ist för dagen. Men det gillas! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0