Vill inte, vill inte.

Onsdag kväll. Har helt och hållet tappat koll på dagarna. Eftersom man jobbat hela helgen, sen ledig en tisdag. Kroppen hänger inte med i svängarna.
Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt alls. Sov typ till halv 12 idag?! Men har sovit sjukt oroligt hela natten. Kommer inte riktigt in i någon djup sömn, och känns som jag bara ligger och vänder och vrider på mig. Sen drömmer jag helt sjuka saker, som känns så jäkla verkligt. Japp, det här med min sömn är ett väldigt stort problem för mig just nu.
Mitt absolut största problem är att undvika vinterkräksjukan. Det går det på jobbet nu, och jag med mitt superduper immunförsvar kommer ju säkert få det. Vill verkligen inte ha det. Måste nog vara en av de värsta sjukdomarna som finns. Så jävla äckligt är det. Men PEPPARPEPPAR TA I TRÄ, så började det i söndags kväll. Så jag har ju jobbat ett par dagar och har bara mått lite inbillande illa ibland. Men som sagt, pepparpeppar. Men bara imon kväll man ska klara av också. PEPPAR PEPPAR.
Snälla goda Gud, låt mig slippa detta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0