Efterlängtat <3

Ligger och håller på och frysa ihjäl. Skulle gå och hämta Alma innan borta vid skolan, och vad kan det vara dit, runt 500 meter kanske. Men fy fan vad kallt det var var ungefär 2,5 timme sen och jag har fortfarande inte fått tillbaka värmen i benen. Gillar verkligen inte detta..
Gårdagen gick ifrån att vara riktigt piss dålig, till en riktigt mysig kväll. Viktor kom hit strax efter halv 8, vilket verkligen gillades. Blev dock inte så många timmar sömn för mig som skulle börjar och jobba klockan 06.45. Men när jag kom hem från jobbet så fanns han fortfarande här, mysigt. :) Men nu är man ensam igen, men verkar ju bara som om man ska vänja sig vid detta. Och vet inte vad jag ska säga om den saken...
Ikväll ska jag lägga mig tidigt, ska upp och jobba imorgon med. Men sen jobbar jag kväll resten av veckan, så blir skönt med sovmorgon. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0