Julefrid?

Här i denna lägenheten finns det ingen julefrid iaf. Kajsa förstörde den genom att bli så jävla sur över att granen redan var pyntad när hon kom hem. Så nu har hon förstört humöret på alla här hemma.
Är nåt grymt sugen på att gå ut och sätta mig i bilen och bara köra. Men har ingen direkt någonstans att köra, och köra utan att få ett mål känns bara dumt. Så får se vad jag bestämmer mig för.
Börjar iaf inte jobba fören 3 imorgon, så det blir skönt med sovmorgon.
Känns som det är dags att göra något åt humöret nu. Kanske borde lägga mig och sova. Men det är, som sagt innan, heller inte speciellt lockande. Usch för denna kvällen säger jag bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0