Måste bort

Usch, ingenting känns bra just nu.
Vill verkligen inget annat än här ifrån nu. Trött på typ allt och alla. Min lilla syster går runt och gnäller på att alla är så elaka mot henne, bara vi som är dumma. Men hon ska höra sig själv, hur hon fräser åt alla. Visst, jag ska väl inte säga att jag är på topp humör och super glad, men ändå. Orkar verkligen inte med detta mer, måste verkligen ta och göra något åt saken.
Sen är det helt sjukt vad jag saknar en famn att krypa ner i, bara gosa och titta på film. Tänk att lixom ha någon att titta på alla avsnitt av 90210 med. Slippa krypa ner i sängen ensam varje kväll. Ha någon jämte sig att pussa på. Är verkligen inte gjord för att vara singel. Gillar det inte heller för den delen. Men vad ska man göra åt det?
Måstemåstemåstemåstemåstemåste bort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0