En i mängden?

Vet inte egentligen vad jag ska skriva här. Eftersom det enda som snurrar i huvudet är hur jag ska lösa allt. För jag vet, att det här inte kommer funka för mig, inte på det sättet som allt är just nu. Hur gärna jag en vill det, så är jag inte lika stark som jag vill vara, tyvärr. Men egentligen har det här fungerat för mig, fram tills då i lördags. För tanken som får mig att vara stark, är tanken på att jag ändå är speciell för dig. Men efter det, så känner jag mig bara mer som en tjej i mängden. Men kvällen fick mig att tänka annorlunda, och har jag väl börjat tänka så skenar tankarna iväg med mig. Men eftersom jag vet att detta bara uppfattas överdrivet, så sägs det bara här. Och får ju hoppas av ännu en sömnlös natt, med just dessa tankar. Tänk att så få ord, kan betyda så mycket.
Resten av kvällen ska Melissa Horn spelas. För det är just en perfekt kväll för hennes underbar musik.


En av mina favorit låtar av henne, "Jag kan inte skilja på"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0