Vänder på dygnet

Har verkligen varit trött heela dagen idag. Så fort jag har satt mig i soffan så känner jag hur trött hela jag är! Känns som om jag har kunnat somna precis när som helst under hela dagen. Men nu, fram mot kvällen piggnar jag till. Så nu när klockan börjar bli fram mot halv 1, så ligger jag fortfarande klar vaken och inte det minsta trött. Har kommit fram till att även detta nya internetet är helt jävla värdelöst. Gjorde ett test på bredbandkollen.se hur snabbt allt går. 3 gubben som sålde detta till mig, sa att jag har 16 mbit/s, men kommer kanske upp i 10 mbit/s. Men gjorde då testet och det visar att jag kommer upp i 1,4 mbit/s. Så jävla värdlöst. Så imorgon när vi kommer hem, så ska jag ringa och säga upp denna skiten med. Så skaffar mamma något ordentligt, så får jag betala hälften av det ist. Men gud vad irreterande detta är!
Nej, nu är det väl snart dags att stänga av datorn och försöka sova. Men har en busig katt som springer runt och leker med allt som prasslar. Men jag älskar henne ändå. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0