Blääääää

Nu har Marcus åkt iväg för att jobba, och jag sitter här ännu en gång framför datan.
Hade tänkt idag att jag skulle jobba lite med mitt projektarbete. Det ska ju vara inlämnat i slutet av veckan 8, men eftersom vi har intensiv veckan då nere i stallet, ist för att få sportlov, så kommer man ju inte ha någon ork till att hålla på med det då. Så målet är väl att man ska bli klar med de till vecka 7.
Men sen när man tänker efter är de så mycket mer som man hade behövt göra. Vi har svenska prov på onsdag, men de tror jag inte man behöver lägga så mycket energi på. På fredag måste vi vara klar med våran el installation i stallet på ARL, måste får "lite" hjälp av Marcus där ;) + att jag ska läsa en dikt på engelsk, jättekul att man är värdelös på engelsk. Innan vi går på lov antar jag att vi kommer ha ett prov i religion om judendomen och någon mer. Sista lektionen vi har kommer de vara prov i genetik, och de är inte att skoja om, de vill ja lova! De är något sjukt svårt, så fattar inte riktigt hur man ska klara av de.
Så jag hoppas verkligen ni tycker liiiiite synd om mig nu ;) Det är verkligen inte lätt att gå i skolan, mycket tufft liv jag lever!
Men dags att gräva ner mig i mina kära skolböcker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0