Detta börjar kännas i kroppen.

Jag är helt slut, och det är bara tisdag. Detta börjar kännas som dagarna som man hade på praktiken i 2, på Stall Kuskahus.
Har ridigt 2-3 hästar de senaste 9 dagarna, känns i benen och magmusklerna kan jag lova. Har fått rida på kandar nu med på intensivveckan. Red med det på Hinken idag, och han blev riktigt fin. Fick rida för en annan lärare idag med, Malin, så hon ser ju andra saker som Sjunia inte alltid säger. Så då får man lite mer att tänka på.
Sen var det hovslageri på eftermiddagen. Ska äntligen få betyg i det ämnen nu, men dåligt att de bara ha gått nästan 1 år mellan sen vi hade de sist. Man har ju lixom glömt bort hälften, men ska nog se till och klara av de med :)
Sen ringde mamma och störde mig mitt i alltihopa. Verkligen helt snurrig i bollen, inte koll på någonting. Vet inte hur många gånger jag har sagt nu att jag inte kommer hem fören nästa vecka. Men ändå envisas hon med, att alltid fråga när jag kommer hem. Men älskar dig ändå ;) <3 Hon var även snäll och ringde och bokade tid för slingning till mitt hår. Är verkligen på tiden att jag fixar till de lite.=)
Nepp, nu ska jag göra mig lite mat. Marcus som har varit ledig sen 3, har inte ens handlat. Så mycket fick man igen för att jag hade maten klar till honom i 3 veckor då han kom hem sent och var helt slut. Men det jag gör är ju aldrig riktigt lika jobbigt som de han gör. Irreterad? Kanske lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0