Helg ljuva helg.

Nu är man ledig i 3 dagar och börja skolan på tisdag igen :) Har bara en lektion på måndag, så känns inte riktigt lönt att åka till skolan, bara för att höra Fredik mala i 1,5 timme. Så då är det bättre att göra något vettigt ex projekt arbete ist. Men den här veckan har gått sjukt snabbt! Har inte alls haft jätte många lektioner och de gör bara saken bättre ;)
Igår hade jag ont i huvudet, så sjukanmälde mig men fram mot eftermiddagen blev allt bättre så tänkte att det var lika bra att åka till mikrobiologin, för de är viktigt lektioner. Men när jag väl kom dit, så var lektionen inställd. Så vart bara att vända på klacken och köra hem igen.
Så nu sitter jag och väntar på att Marcus data ska formatera klar sig. Men jag är just så himla arg på han, så det är rätt åt honom att data är helt cpig. Kan lite gärna åka hem, för här uppskattas man ändå aldrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0