Idioter!!!

Nej, nu måste jag bara skriva av mig min ilska lite!
För när jag kom körande på vägen mellan Haverdal och Halmstad, så är det en bil som kör RÄTT ut framför mig! Precis som han inte alls ser min lilla blåa bli. Och inte nog med det, den är en sak om man svänger ut och att man börjar gasa lite, men han låg där och puttrade i 30 en stund innan han hörde min tutta och då kunde han banneme gasa iväg. Blir man arg eller blir man arg? När jag skulle ta mitt körkort, så fick jag iaf lära mig att man ALDRIG ska köra ut framför en bil om man inte är helt säker på att man hinner gasa upp. Det är helt jävla livsfarligt när man kommer där i 100 och man får bokstavligen tvärnita för att inte åka rakt in i den och det gör mig så fruktansvärt irreterad!
Jävla idioter som inte kan se sig för innan de ska ut på vägen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0