Ny Klippt :)

Sitter upp i Torup just nu, tur att man har en bärbar data som kan underhålla en medans Marcus är ute i verkstaden. Har varit inne i stan en sväng, hade ett par saker att inhandla. Sen åkte vi iväg till Eurostop, Marcus skulle klippa sig, så då kunde lika gärna jag med göra de. Hade ju lixom inte klippt mig sen i slutet av september :P Men den här gången blev jag faktiskt ganske nöjd och det är skönt nu efteråt att har frächt hår! :)
Filmen igår, Snabba Cash, var inte alls lika bra som jag hade tänkt mig. Satt mest och tittade bort för det var äcklig. Så det var verkligen ingen film för mig!
Ikväll blir det ännu en lung kväll, får väl se någon film. Annars finns de ju alltid melodifestivalen att kolla på ;)

Dåligt bild, men ny klippt är jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0