Projekarbete =/

Har precis kommit hem ifrån skolan. Har haft samhälle och svenska. Börjar tycka mindre och mindre om läraren som vi har i samhälle. Han är helt världlös på att lyssna, vill bara höra sig självprata. Och så var den en som alltid brukar komma i tid i vanliga fall, kom kanske 5 minuter försent. Men då skulle han gå ut och prata med henne och allt. Men sen att det är 10 st som ALLTID kommer försent, nej, dom bryr ingen sig ALDRIG om. Börjar bli något så frukansvärt irreterad på detta. De har inte gjort annat i 3 år en att skolka, men ändå ska de ha tillgång till att gå ut gymnastiet med godkända betyg. När vi andra har haft 3 prov + flera olika sorters inlämningar och andra uppgifter räcker det med att de ska göra 1 uppgift + att de bara har frånvaro på lektionerna, men de ska ändå tack vare den här uppgiften kunna få Godkänt i ämnet. Det kan väl verkligen inte vara rätt? Det är iaf inte rättvis mot oss som sköter våran skolgång. Det är jävligt orättvis. Hade man veta det för 3 år sen hade man kunnat glida igenom hela skolan, skitit i allt i 2 år och sen bara gjort 1 uppgift i stället för 10.
Fattar inte hur man kan gå på en sån här värdlös skola, och snart har man gjort det i 3 år, verkligen helt jävla förfärligt.
Men nu ska jag lägga min aggessivitet åt sida och änga hela min eftermiddag åt mitt älskade projekarbete!
GUUUD VAD ROOOLIGT! Eller? Jag kanske inte behöver göra något arbete, jag kan ju få godkänt ändå? För jag kanske inte kan skriva länge? Ja, men om alla andra kan, så borde väl jag kunna?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0