Riktigt busig

Idag var det då ingen skola för mig.
Förlåt mamma, vet att du läser bloggen, men idag skolade jag ifrån skolan. Hade ju bara 1 lektion, samhälle. Så känns inte alls lockande att åka bort till Plönninge för att höra Fredrik mala om hur hopplöst det är nu när vi slutar skolan.
Så jag har varit nere på stan en sväng, köpt Alla hjärtans dags present till Marcus :) Gick runt och letade i minst 2 timmar, men såg jag den perfekta! Så får hoppas att han blir glad, när han får den på söndag.
Men annars har jag inte gjort, gick kanske runt där nere i 3 timmar. Sen skrev jag på mitt projektarbete som är redo för att visas imon!
Och Jessica ringde mig precis, hon ska bytta stallchefs vecka till min vecka så jag inte behöver riskera att vara där nere och vara stallchef helt själ. Så det gillar vi!
Ikväll blir det vardagslyx, har gjort i ordning en pizza deg, så ikväll blir det pizza till kvällsmat. Mumsmums :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0