Snöiglo!

Riktigt flitig med bloggande i helgen ju ;)
Nae, men denna dagen har varit lungt, har precis kommit hem ifrån Vesslan. Marcus har varit när nästan hela dagen, de fick för sig att det skulle byggas en snöiglo. Japp, så var tvungen att åka dit och kolla. Kan ju säga att de var ganska bra bygge! Får vissa bild sen när jag har hämtat sladden på skolan. Man var iaf 3-4 meter hög och minst lika stor i diametern. De höll på med att bygga "sovrummet" nu. Vesslan skulle sova där ikväll.
Haha, 2 killar, snart 19 år, tar hela sin lediga lördag till att bygga en iglo. De är ju inte precis smarta grabbar vi pratar om, men Vesslan ska ju sova där (lycka till, och hoppas taket inte ramlar in;) så är ju iaf tillsammans med den som är snäppet smartare ;)
Sen blev de en sväng inom affären för att köpa mjölk och bröd. Sen hade de även något erbjudande på PUCKO, så dum som man är köpte man även en sån till filmen ikväll. Men blev så besviken för nu när jag kom hem var den inte alls lika god som när man var liten -.- Snacka om att förstöra mina barndoms minnen med Kajsa =/ Så den kommer jag bara hälla ut i vasken, så beeeesviken!!
Nu ska jag göra iordning filmen, blir en skräckis ikväll "Triangle". Så hoppas den är bra och jätte hemsk ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0