Snökaos!

Usch, nu är det ännu en ny snöstorm. Fast den här gången hade jag iaf min brumbrum bil så slapp gå i alla dessa oskottad vägar ;) Men det är typ helt kaos ute, plogbilarna får köra som galningar för att hinna ploga alla. Alla människor ligger typ 50 på vägarna. Och tycker verkligen det är jätte äckligt när snön bara tar tag i bilen, men ändå så envisas man med att köra på^^
Jaja, skoldagen gick fort idag. Hade 2 redovisningar 1 i svenska om Bellman. Vi har även flyttat fram det provet till nästa onsdag, SKÖÖNT! Hade redovisning i naturkunskap, om en uppfinning, jag hade läskedrycken. Mycket intressant ska ni veta ;) Men sen var det film, och eftersom det är omöjligt att hålla ögonen öppna somnade jag lite :P Men nu är jag pigg och glad :D
Tänkte ladda upp några bilder från i fredags, från förfesten, eftersom det aldrig blev någon utgång ;) Jag har ändå ingenting bättre för mig just nu, sen får vi se om jag orkar ladda upp något på facebook^^



Taggad till tusen ;)


Johanni lika så :)


Dumbummen<3 And the wesssly man!



Några av Pontus kompisar :)


Emilia&Jag :)

Men det får räcka, orkar inget mer nu!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0