Tjabbatjena.

Måndag igen. Tycker inte jag gör något annat en att skriver "Usch, nu börjar skolan igen, nya vecka på G" "Nu är det snart äntligen helg, imon är det FREEDAG" Ja, ni fattar. Men idag kommer iaf frasen " Usch, måndag igen" Eller rättare sagt måndagen är snart över. Första skoldagen är redan över, och bara 4 dagar kvar tills helgen börjar igen.
Men den här dagen har gått snabbt. Satt hela morgonen och skrev på mitt projektarbete, börjar verkligen tycka att det är skit tråkigt. Men bara att kämpa nu de här sista veckorna! Sen när jag skulle åka iväg till skolan, ville min bil inte starta. Eller, den gjorde det en gång, men då tyckte jag att det lät konstigt så startade om den. Men sen ville den inte starta alls. Men efter att ha kört lite på startmotorn så startade den igen och startade sen exemplariskt 3 gånger :) Tror nog den börjar tröttnar denna kalla kylan, för det börjar jag göra!
Själva skoltimmarna gick mest åt att prata om den misslyckade utgången, jag och sophia ska starta klubb på facebook, "Vi som ej kan rå för att det händer på bussen" ;) Ne, men skämt och sido, pinsamt kan man kalla det. Men aja, bara till att hoppas på bättre lycka nästa gång. Tagga om eller något ^^
Nu ska jag stänga ner min data och läsa lite i min jätte braiga bok! :)
Nattinatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0