Ajabaja

Ännu en ny onsdag, veckorna bara rullar förbi. Man hinner knappt märka att det är ny vecka innan det är helg igen. Eller, där kanske jag överdrev lite, men veckorna bara springer förbi ;)
Idag hade vi svenska prov, som jag verkligen hade bestämt mig för att jag skulle komma ihåg att plugga till. Men gjorde jag de?
Nej. När jag stod och borstade tänderna klockan halv 10 kom den lilla tanken om provet upp. Ajabaja Matilda. Så blev att läsa igenom allt en gång. Så hann det bli en gång till på lunchen. Men när man har en lärare som är lite efter, så klarar man allt ;) Så det kändes iaf som det gick bra, får se nästa vecka :)
Igår hade jag möte med Marianne. Så har en sak att skriva till på mitt arbete. Sen är det dags att börja med slutrapporten! Snacka om NICEEEE! :D



Jag vet att det jag gör är helt fel, men ändå så vill jag inte sluta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0