Världens tröttaste.

Dagarna går fort nu. Är i stallet hela tiden känns de som, när man väl har slutat så äter man coh sen är de nästan dags för sängen igen.
Idag har de varit en riktigt seg dag, trött som jag vet inte vad. Fick fasen en chock när jag kollade mig i speglen. Hade inget annat val en att sminka mig, för att slippa skrämma livet ur de stackars ettorna (och då ska jag säga att knappt de hjälpte något)!
Är riktigt glad över att vi bytte så jag fick vara med Jessica ist för Josefin, för vi har riktigt roligt där nere i stallet. Riktigt bra team ;) Har en riktigt rolig bildserie att visa, så fort jag orkar lägga in bilderna:P
Sen är ju även Evelina med oss, men ja, det ger mig många skratt iaf!
Nu blir de snart dags för sägen, annars finns de inte en chans att jag kommer klara av morgon dagen :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0