Livet kommer aldrig bli rättvist.

Då var denna veckan klar, bara helgen kvar. Men imon ska jag bara vara där på förmiddagen och sen ledig hela eftermiddagen, så skönt! Hoppas nu att de som har stalltjänst i helgen mockar snabbt som satan, så man slipper slita allt för mycket, hehe..
Sen fattar jag inte hur de ska gå nästa vecka. Alla är så jävla tjuriga hela tiden, kommer gå mig på nerverna totalt. Spelar knappt ingen roll vad man har sagt denna veckan har man fått en snäsig jävla svar. Eller så är det allt annat som det är fel på, alla är så dumma i huvudet osv.
Fattar inte varför det hela tiden ska vara så mycket gnäll? Det blir lixom aldrig bättre av att man gnäller. Allt blir bara så jävla mycket tråkigare + att man får alla andra på jäkligt dåligt humör. Kan bara tänka mig hur jävla mycket gnäll de kommer bli nästa vecka. Kommer fasen inte palla med det.
Sen är de så, livet kommer aldrig någonsin rättvist. Man kan inte alltid få exakt likadant. Och så kommer de vara hela livet, så du kan bara börja vänja dig vid det. För har du inte fattat de vid 18 års ålder, så kan de vara dags att börja nu. ;)

Lite tråkigt inlägg här då, men eftersom man har en pojkvän som bryr sig ca 0%, så får man skriva de ist;)
Om 20 min ska jag ringa och bestämma pizza, det är man värd efter denna veckan! Sen ska denna kväll får man tillbringa i sin ensamhet, med en bra film som jag antaligen får laddar ner, om jag inte kollar på P.S I Love You. :D


Kommentarer
VILDA HINGSTEN

stackars dig låter som du har ett jätte jobbigt liv, kan du inte lägga upp ett inlägg med lite mer självömnkan nästa gång?

2010-02-21 @ 19:47:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0