Mikrobiologi prov =/

Har precis haft prov i mikrobiologi, blir nog mitt andra IG i mitt liv. Gick verkligen inte alls bra, men hade inte förväntat mig så mycket annat heller. Med tanke på att jag verkligen inte ens har orkat läsa igenom de 1 gång. Har ju vart i stallet ifrån 7-7 så gott som varje dag. Så när man kommit hem igen har man bara ätit och sen måste man sova för att orka med stallet. Så egentligen är det inte så konstigt att jag inte klarade av de, man blir ändå alltid så besviken på mig själv och man känner sig helt värdlös. Men aa, 2 IG på ca 12 år i skolan, ska man inte klaga på heller ;) (och detta är ju inte säkert en)
Så nu ska vi inte ner till stallet fören efter lunch. Evlina får klara sig själv, så får se om de har hänt något eller om det har stått helt stil där nere. Gissar nästan på de sista nämda. Jättekul för oss som ska vara klart med allt tills klockan 3...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0