Copri :D <3

Idag är de söndag. Fast jag har gått runt hela idagen idag och trott att de är måndag. Imon klockan 10 lämnar jag över min stallchefs roll till mina 2 klasskompisar Sara och Jenette (tror jag de är). Men de roligt är att jag kommer bara fortsätta vara nere i stallet 8 timmar per dag. Men tycker faktiskt att de mest är roligt :)
Idag på min lunch i stallet red jag jätte fina Copri. Älskar verkligen den hästen och ska rida han så mycket jag bara kan denna veckan! :D Och idag gick han verkligen super fint, för ibland brukar han blir lite het och stark, men idag gick han lungt och fint! Fast han blev lite ledsen när han såg att de andra på den andra sidan fick hoppa lite, men att han bara fick gå och göra tråkig dressyr, sötnosen där :)
Sen var de lika bra att rida lilla Rosa och hon är också jätte fin. När hon väl har fattat att hon inte kommer undan och inte har något annat val att arbeta lite. Fast hon är tjock som en boll :)
Så nu ska jag vila mina armar och ladda upp för kommande vecka. Kommer nog blir spänande och se vart den slutar...


Här är en bild på sötnosen :D Finaste hästen i stallet!  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0