LOOOOV!!

Äntligen lov!
Nu är det slut med slitande för min del nere i stallet. Kan lova att de har varit mycket tufft, att först vara stallchef och sen nu har haft intensivvecka. Men på något sätt gillar jag det. Har fått rida minst 2 hästar varje dag, så man lär sig rätt mycket på de. Men eftersom man inte får vara glad över om det går bra, så lämnar vi den biten. Hoppade igår med fina lilla Copri, han är stark som jag vet inte vad. Så mycket annat kan man inte säga om de.. Men de var skit kul ändå, han taggade till 1000. Men nu kommer man inte få rida han varje dag längre =/ Tråkigt.
Ska bli så jävla skönt med lov nu. Är trött på allt som har med skolan att göra. Vill bara att skiten ska ta slut, men aldrig får man bestäma något själv. 
Men vad ska jag säga, har ju mitt "perfeka" liv så har ju ingenting att klaga på.
Ikväll blir de bara lungt. Ändrade planer om man säger så.. Får se om man åker hem imorgon eller om man gör de på måndag. Beror på när vi ska åka till Ikea. :)
Men nu ska jag göra mig en kopp te, och sen blir de TV hela kvällen lång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0