Äntligen slipper man volvon ;)

Just nu känner jag mig riktigt duktig! Har skivit på mitt projektarbete i ungefär 2,5 timme! Inte kollat facebook, bloggar eller någonting annat. *stolt*
Igår bar det av till Möndal för att Marcus hade tråkigt så han ville köpa en bil. Så åkte dit och tittade på en Saab 900. Och efter ca 2 timmar efter vi hade kommit dit så bestämde han sig för att köpa den. Vilket jag tyckte var riktigt bra gjort, för jag var ju inte precis överförtjust i volvon..
Så nu får vi se hur länge han får behålla körkortet för den hade väl ca 270 hästar, så det blir väl svårt att köra "lungt" med den:P Men jag tyckte de var skit kul igår när vi åkte hem med, fort fort gick det :D


Marcus nya finfina bil :)


Kommentarer
Louise

Ja den är ju i alla fall snyggare än volvon :)

2010-01-25 @ 12:30:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0