Blää för balen!

Imon fredag, och det gillar vi! Har 2 lektioner imon, naturkunskap och något med el som jag inte vet vad det heter. Men sen ska jag inte göra något vettigt i 3 dagar, och ta mig riktiga sovmorgonar!
Skolan idag har väl vart sådär, började med stallet på förmiddagen. Fick rida Daliha, i början gick det jätte dåligt men i mitten så släppte allt och då gick det faktiskt jätte bra! :)
Sen på eftermiddagen hade vi naturkunskap som gick över till bal möte. Vi kommer gå balen med Sture, Aspero och John Bauer, = man får inte ha med någon baldejt utifrån = att man inte känner en enda kotte på den andra skolan = ingen baldejt = att man inte hellre vill gå på balen. Tråkigt tycker jag faktiskt att det är, för det hade väl varit en livsupplevelse. Menmen, så blir det nog inte..
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Frallan skulle kanske komma hit och kolla på Marcus datan. Men det vet man ju aldrig hur det blir med det.. Jag ska iaf kolla om det har kommit ut mer avsnitt från Melrose Place nu :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0