Harplinge

Ännu en skit helg här då. Är på skolan just nu, stannar här i helgen. Känns inte riktigt lönt att åka hem och sen behöva åka hem imon igen. Så kan lika gärna sitta här med min data och lyssna på musik. Hade nog inte gjort så mycket annat hemma ändå.
Kom hit igår vi 8 halv 9. Har aldrig kört så fort mellan skolan och Harplige, men nu vet jag att bilen max fart ligger runt 130, dålig bil.
Kollade sen på medium till ögonen inte kunde vara öppna mer. Och det är tur att de finns människor som alltid kan få en på bra humör! Det gjorde ju min natt 1000000 gånger bättre! :)
Men min mage kurrar, har inte ätit något på hela morgonen. Så får se vad som finns här, annars klarar man väl sig ett tag till ^^


Kommentarer
lotte

kör inte för fort jag älskar min dotter

2010-01-26 @ 09:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0