Hopping :)

Usch, den här veckan har gått riktigt fort. Redan fredag imon, svårt att fatta.
Idag hade vi el installation, Marcus kommer bli riktigt stolt över mig när jag berätta hur duktig jag är där (hoppas jag iaf :P). Har iaf blivit klart med alla uppgifter, så MVG på mig, eller hoppas går ju!
Eftermiddag spenderades nere i stallet, vi fick hoppa lite. Jag fick rida ett av fullbloden som finns där, Chitroon. En mycket känslig häst, men skit stark i galoppen. Men ramlade av gjort jag, jag ville rak fram, hästen åt sidan så det blev krach in i stolpen och han stack åt sida och jag landade på marken. Men han stannade jämte mig och man riktigt såg på han hur han skämdes. Men efter det gjorde vi 2 riktigt bra rundor och Hans sa att han aldrig hade sätt Chitroon hoppa så fint! Haha, så blir man faktiskt as glad över att höra så det gjorde min dag! :D
Men nu ska jag börja laga lite mat, duktig som man är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0