Ja, vad ska man säga?

Usch, gårdagen ska vi inte säga så mycket om. Det är så jävla tråkigt att man ska kunna ha sån otur, det finns lixom inget värre en sånt här. Är bara till att hoppas att allt inte är så allvarligt som de verkar. För just nu är det riktigt jävla synd om min lille Marcus. =/
Så idag ska jag göra allt jag kan för att iaf göra han lite gladare i all den här dysterheten. Har bestämt att jag ska laga lasagne till middag, håller på och göra de fint här i rumet till och med köpt lite godis till han, allt för att göra denna dystra tillvaron lite bättre! Eller som jag själv vill tänka,
"A perfekt girlfriend" hihi ;)
Annars så händer de inte så mycket. Har denna veckan fått 2 nya inlämnings uppgifter, *suck* är allt man har att säga om de. Ser inte ut som om de blir någon studentresa för oss heller. Nu ska inte Sophia med längre, och Mimmi vill inte bo i lägenhet så nu kan vi inte längre ha det som var tänkt från början. Får se om vi hittar något billigt flyg eller om man bara ska tar en sista minuten i slutet av sommaren om det är någon som är på de :)



Me, right noooow!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0