Melrose Place is the shit!

Sitter här framför datan med räkan igen :P Börjar inte skolan fören 1 idag heller, mycket skönt! Jag har skrivit lite på mitt projektarbete, det går sakta med säkert framåt. Men måste snart bli klart, för vecka 8 ska det vara inlämnat!
En annan sak att nämna är att jag har blvit helt förälskad i Melrose Place. Alltid förr, när man kom hem från skolan, gick alltid ett program Melrose Place. Och nu har det ju kommit en helt ny säsong med andra människor, men det hör ändå ihop lite med det gamla. Så både jag och Marcus har blvit helt FAST! Det är så sjuk bra så det finns inte. Så vi har letat som galningar efter ett ställe som man kan hitta det på, och igår laddade vi ner alla avsnitt som fanns att hitta och det finns ju bara en så länge 1 säsong ute! Och nu har jag hittat en sida som man kan se ALLA gamla avsnitt med, snacka om lycka! :D Så just nu ska jag tillbringa hela mitt liv framför datan och kolla på MELROSE PLACE! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0