En film du blir glad över!

Filmen igår tyckte jag var skit bra! Det var en sån film som jag bara inte kan slut le på. Iaf inte i slutet när Jack Sully bestämer sig för att hjälp sin nya familj, Ne´Vi eller något som kallade de dom sig. Man känner lixom hur leedet sprider sig över hela ansiktet lixom " Fan vad coolt, nu vinner dom och dödar alla dessa idioter". Jag blev iaf lyckligt av att se den filmen, det var gulligt på något sätt :) Så den rekomenderar jag SKARPT att se!
Nästa helg blir det antagligen Snabba Cash, jag tycker att det är mysigt att gå på bio, så jag gillar det!

Snart börjar ännu en ny skolvecka. Dock har vi längre dagar denna veckan, vilket inte gillas! Men idag är det bara stallet, så det är soft att börja veckan så! :)
Men nu ska jag sätta igång lite med mitt projektarbete, bara 5 veckor kvar!!


En film som rekomenderas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0