Små saker har stor betydelse

.. I alla fall i min värld.
Och jag förstår inte varför det ska vara så svårt och lyssna på en annan människas åsikter. När man säger exakt hur det är man tänker, inget gissa sig fram utan helt enkla och raka ord. Men även fast det är något som betyder för mig, om du skulle lyssna, ta åt dig av vad jag säger, så skiter du bara i det om, om och om igen. Men sen när jag bli tjurig undra du vad det är för fel, när det faktiskt är från början du som har satt dig i själva situvationen.
Jag går just nu och väntar efter att något ska hända, och något måste snart hända.
Känns som om jag gör saker hela tiden för att visa att jag tycker om dig, men får ingenting tillbaka. Och bara ordet "Jag älskar dig" kan man komma långt med.
Japp, den här dagen började bra, det måste ni ju hålla med om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0