Söndag.

En sak jag aldrig förstår är hur helgerna kan gå så fruktansvärt fort. Man hinner lixom inte ens tänka att det är helgen innan det är dags att tänka på att skolan börjar imon. Och vet ni vilken lektion vi börjar med, jo, ARL, eller typ elkunskap. Den mest meningslösa kursen vi läser just nu (svenskan med mary kan tillhöra här med). Vi lär oss att koppa typ att koppla stick kontakter och sån skit. Absolut helt meninglöst. Dessutom är den nya läraren väldigt dåligt, för man kan sitta och ropa på hjälp i 20 minuter utan att han kommer och tar en i absolut sista handsval. Japp, detta är ju min start på veckan. Dessutom går vi hela dagar, 8-4, varje dag + att vi har stallet på torsdag förmiddag, så då blir det att mocka (Y) Tyck lite synd om oss i 07B nu! ;)
Annars ser det faktiskt rätt lungt ut, på fredag har vi 2 redovisningar: I svenska och samhälle,men samhällen är jag klar med. Men jag och Sophia har bara lite kvar på svenskan, sen är den klar med :)
Men även detta blir en slappar dag, man får väl åka och handla lite sen, för här finns det ju ingen mat kvar.. =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0