En liten uppdatering

Nu är man då hemma från jobbet, och har nu 2 dagar att vila upp mig på innan jag ska gå in och jobba helgen. Usch, usch, usch. Kommer kanske göra upp mot 30 timmar, så fasar för hur det kommer kännas på måndagen. Men kan nu båda avdelningarna hyffsat bra nu. Så det är skönt det. Det är ju bara denna helg + måndag och sen är det dags för juni lönen att rull in. Mitt vikariat är ju också förlängt nu till den 10 september, men hoppas på att få lite mer dagar :) Men det är sjukt vad tiden har gått fort där, för är det dags för den andra omgången att gå på semester. Och alla de andra kommer komma tillbaka. Stackarna, att de redan har vart lediga i 5 veckor. Och att jag redan har jobbat 5 veckor!! Tiden bara springer iväg för mig.
Menmen, annars så händer det inte speciellt mycket. Det är prat om att familjen ska åka iväg till Kolmården djurpark. Men har en känsla av att mamma kommer åka till Borås djurpark, som vanligt. Jag håller sakta med säkert på att bli frisk igen, fick ju ögoninflammation i torsdags kväll. Så typiskt att jag aldrig kan få vara riktigt frisk! =/
Helgen spenderades i Halmstad, utan att göra något vettigt alls. Utgång på fredagen, fiskning på lördagen och mataton på Pirate of the Caribbean på söndagen. Det kommer ju komma en fjärde film nästa år, så man va ju tvungen att färska upp minnet lite. Verkligen sjukt bra filmer!
Nu ska jag strax ta och laga lite mat åt mig själv och fortsätta läsa min bok. Tara Flynn, har inte kommit så långt, men en så längre är det riktigt bra! :)
Ha det gött! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0