Förvirrad!

Då har jag precis kommit hem ifrån min livs andra arbets intervjuv. Och detta gick ju med bra. Max ville att jag skulle börja jobba hos dom, och nu vill Säkra Larm AB att jag ska börja jobba hos dom. Verkar faktiskt vara ganska intressant, och framför allt ett omväxlande arbete. Man kan få chansen till att tjäna bra med pengar. Nackdelen är att det kommer börja redan på måndag och jag är schema lagd på Ekbacken tills 21 augusti. Men han skulle ringa mig imon igen, så får jag prata med mina nära och kära om råd och tips. Mamma vet jag redan att hon inte gillar det. Men det är mitt liv, så jag bestämmer över mina egna val.
Annars händer det inte så mycket här i livet. Fick min första lön i torsdags, men känns som allt snart är borta igen. och det är mååånga dagar kvar tills den 27. =/ Besiktigade min bil igår, och fanskapet gick inte igenom. Tydligen är bakbromsarna dåliga och handbromsen är kepig. Men det är ingenting som jag har märkt av, så heller inte lätt att veta. Men som tur är har man Marcus och Claes som kan hjälpa mig att laga bangbang/blå faran. :)
Nu ska jag strax ta och laga mig lita mat, ikväll ser det ut som att det blir fin mat. Anderas fyller år, så vi följer nog med dom till Wild West och äter. :) Mumsigt!

Tänkte passa på och ladda upp några bilder som jag tog på min fina lilla häst <3<3


Hon kände faktiskt igen matte, även fast det kanske va över 1 år sen

jag var där :) <3


Fina lilla tös <3


Sommar bild <3


Jag älskar dig <3


Finns inga ord för den kärlek jag har till denna häst. Spelar ingen roll,
vem som äger dig, eller vart du befinner dig. Så kommer du alltid ha
en bit av mitt hjärta och alltid vara min. Tack för de fina åren du har
gett mig och jag hoppas på att det blir några år till. <3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0