Miss Pay <3<3<3

Idag fick jag äntligen tummen ur, för att åka och hälsa på min underbara lilla häst. Verkligen hur mysigt som helst, och hon ville bara stå och gosa hela tiden. Hon är precis sig lik. Var ute på en liten tur med henne, och det var som att sitta på en krutburk. Så fort man började trava lite, så taggade hon upp sig till 1000 och stod och hoppa på stället och man kände hur bak benen bara ville skjuta iväg. Jag bara satt där och skrattade åt henne, snart 20 år gamal och världens sämsta kondition nu. Men hennes energi var det verkligen inget fel på! Lilla tösen min <3. Men det blev väldigt lungt, vi skrittade mest och njöt av det fina vädret och Paysan tyckte de va kul att komma ut. Det märkes! Gick ner till vattnet lite med, och hon ställdes sig och plaska med en gång och sen gick hon rak ut i vattnet. Älskade lilla tös. <3 Ska se till att åka dit snart igen, saknar verkligen det här med hästar. Och speciellt min egna lilla tjej <3
Innan idag var vi en sväng på lager 157, och hittade faktiskt lite saker som man behövde där. Imon kommer ju lönen in på kontot, men blev inte speicllet mycket pengar. Med tanke på alla utgifter jag har under denna månaden =/.Men detta var ju juni lönen, så hoppas på att juli blir bättre! För nu har jag ju jobbat mer. :)
Annars rullar livet på, vill mer och mer komma ifrån Törås. Och mer och mer komma utomlands till ett varmare land. Men antar att jag får vänta ett tag till..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0