Sol och jobb :)

Ett litet kort inlägg bara för att.
För det händer inte speciellt mycket i mitt liv nu, har solat och jobbat de senaste dagarna. Hela helgen har jag stekt i solen, fast man klarar inte av att ligga så långa stunder i taget, för man börjar bokstavligen koka då. Men på söndagen var jag nere i Leabo med Alma och hennes kompis Maja (vuxen poäng där) men de vill bara att jag skulle dra dom i båten hela tiden, hehe. Men det börjar faktiskt bli skönt i vattnet nu :)
I måndags ringde de och väckte mig klockan 06.00 och frågade om jag vill jobba, för en hade blivit sjuk. Så det var bara att slänga på sig kläderna och i med lite mat, blev klar på 15 min! Inte dåligt. Men nice med pengar, blev ju 8,25 timmar extra! Idag med jobb, och imon med, men då bara ett kort pass. Kommer även få mitt schema förlängt med några veckor. Känns rätt bra faktiskt, så har man lite under tiden man söker annat jobb, om det nu blir så. Ingenting är ju riktigt bestämt ännu, så vi får se hur liver ser ut fram mot slutet av sommaren!
Dessutom har jag åkt på att bli sjuk, eller halsen känns stor som en tennis boll och gör inget annat en att dricka te och honungs vatten. Det hjälper iaf lite. Får hoppas att det blir bättre fram mot helgen, för på lördag är det LISEBERG som gäller. Men hela famlijen, även alla "extra" inräknat. Så blir att vi åker 2 bilar upp, ska bli riktigt roligt! :D Alma har räknat ner dagarna i över 1 vecka nu. Hon hoppas på att hon kommer få åka Balder, för hon är 128, men gränsen är 130. Bara till att hålla tummarna!
Men nu är det dags att prata lite telefon och planera sitt liv.
Hade gött! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0