Sommar och sol!

Då har denna långa och förmodliga sega dagen börjat. Har precis ätit frukost och Karin kom precis och hämtade Alma, de skulle först till ekbacken och sen iväg till Smålandsstenar och bada. Mamma jobbar till klockan 4, och Fidde bryr/vet jag inte vart han är, viktigaste är att han har tagit med sig Qikki, så jag iaf slipper henne.
Igår jobbade jag först ett par timmar, sen stekte jag i solen resten av dagen. Åkte ner till Leabo och badade lite, riktiga första badet, innan har de ju bara vart snabbt ner, ännu snabbare upp. Men nu efter denna värmen börjar det faktiskt bli skönt i vattnet :) Kvällens timmar spenderades hemma hos Gunilla, efter 5 år i skolan har hon äntligen blivit en diplomerad veterinär! Är grymt imponerad på henne.!
Idag ska jag bara ligga ute i solen och jobba på att få hudcancer, som mamma säger. Men det är ju så grymt skönt! Ska även göra lite hushållssyslor åt mina kära mor. Ska börja med och gå ner och byta om till bikini, men även att sätta på en tvätt! ÄÄÄÄLSKAAAR verkligen detta vädret!
Ha en bra dag ute i solen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0