Sjukt och allmänt jobbigt.

Livet är just nu så tråkigt det nästan bara kan bli. Har jobbat konstat nu i 3 dagar, jobbar min 4 imon i rad. När man väl har slutat jobba så gör man aldrig nåt, så det blir man bara uttråkad och trött ist. Ont i huvudet har jag nästan konstat i den här äckliga konstiga kvava luften, illa mår jag också med jämna mellan rum. Glömde det jobbigaste av allt, har haft riktigt ont i halsen nu i 2 veckor. Känns som en stor tennisboll som har fastnat + att jag blev förkyld i helgen. (Y) Förstår att det är roligt att läsa om allt mitt gnäll, men just nu orkar jag inte vara så positiv. Inte ens lönen kommer komma fören om 2 veckor, så man känner att man får betalt för allt sitt slit. Och nästa vecka börjar en riktigt mödar vecka. Längtar inte, eller hade man fått lönen innan kanske man hade blivit lite mer motiverad. Jaja, bara till att bita i det sura äpplet och tänka på att pengarna kommer komma någon gång. Och den som väntar på nåt gott väntar aldrig för längre ;)
Ett tecken på att man börjar bli vuxen är att jag har fått lappen till att min bil ska till bilprovningen. Det är en sak som jag verkligen fasar över vad de kommer säga till mig. Men ska boka om tiden så det blir gjort så fort som möjligt, hehe.
Ne, nu har mamma kommit hem och det är dags att börja laga lite mat. Magen kurrar ;)
Ha det bra :) ♥




Sommar bilder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0