Saknar heest och mycket mer

Just nu har jag jobbat klart för idag, bara imon kvar, sen är min helg över. Det har inte vart så jobbigt som jag trodde, allt flytter på bra och det är för de mesta lugnt. Så timmarna går väldigt fort, så det är skönt :)
Annars så händer de inte mycket om dagarna. Nästa vecka är jag ledig på måndag så då ska vi nog åka en sväng till lager 157. Sen på torsdag spelar Melissa Horn på Marinfestivalen, så det bara MÅSTE man åka och kolla på!! Så nästa vecka händer de ju lite mer och sen på helgen är det prat om Sigges, så får se hur det blir med det:)
Annars så rullar tankarna på som vanligt. Jag saknar just nu väldigt mycket djuret häst. Har inte ridigt nåt sen någon veckan innan jag tog studenten och saknar det verkligen =/. Åker förbi Pay varje dag jag åkt till och från jobbet, så ser henne gå där i hagen, vilket gör att jag bara saknar det ännu mer.. Ska ta mig tid att åka ner dit till stallet och hälsa på henne och ut på en liten runda! Hon fyller ju 20 år nu på onsdag, gamla lilla Paysan. <3
Sen är det massa mer jag saknar, men blir så depp depp, av att tänka på de, så låter de vara.
Kvällen ser annars ut att bli lugn, ska gå och lägga mig tidigt. Men skönt att få sovmorgon innan det är dags att jobba några timmar till innan denna helgen är avklarad. Men det ser ut att bli väldigt väldigt seg.. =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0