En liten uppdatering

Känns som det är dags att uppdatera bloggen lite igen, mitt liv är verkligen fullspäckat med saker hela dagarna. Hoppas ni fattar ironin, men internätet är så segt här hemma så nu har jag snott den andra datan vi har en liten sväng ;)
Ska börja med att säga att bilderna nu är uppladdare, och det var inte meningen att alla bilder skulle komma upp. Men laddade upp hela mappen, fick inte tid till att sitta och kolla på alla bilder och ta bort de som inte skulle med, skulle iväg och jobba och hade inte 1 minut till godo. Och här hemma fungerar det lixom inte att hålla på med det. Men allt "inte okej" är borta nu iaf. Så hoppas att ingen stor skada är skedd.
Men annars händer det inte så mycket faktiskt. Midsommar var roligt, var på förfest hos Marcus där vi först grillade lite ut genom fönstret, kan ju tillägga att detta inte var min ide. Det stank rök och hela luften blev helt tjock, all rök kom ju in i lägenheten. Men det är en sån vanlig ide som man får leva med när de gäller Marcus och Vesslan. ;) Sen blev de väl en helt okej kväll, men det är ju aldrig helt smärtfritt. Var fest borta på på gräsmattan som ligger max 500 meter ifrån lägenheten. Träffade Jessica och Sophia en liten snabb svang, men det var direkt inget posetiv som synd va. Hoppas ni löste de!
Resten av helgen gick snabbt, vi spelade lång golf (vilket jag va helt värdelös på), och mini golf på söndagen. Där jag va riktigt nära på att vinna! Men när de väl börjar gå dåligt för mig, så blir jag ju så himla sur, men hade jag inte blivit de, så hade vinsten varit min!!
Igår var jag Mamma, Alma och Mormor i spenshult, mormor skulle få sin diagnos. Som så tur var inte verkade vara så allvarlig! Om man tänker på vilka hemska muskelsjukdomar som finns.. Sen blev det en sväng in till Halmstad, köpte 3 nya linnen. 2 för presentkoret som jag fick av Marcus i julklapp och 1 för presentkortet som jag fick nu i studetpresent. Sen stannade jag i Halmstad, så vi åt en god pizza på en ute servering. Hur skönt som helst att kunna gå i linne och short till sent på kvällen!
Ikväll ska jag titta på Morden i midssomer, hoppas det är lika bra som det var förra gången! Sen ska jag jobba nu torsdag och fredag. Dock bara 5 timmar per dag, men det är iaf lite pengar. Och som mamma sa igår, att jag ska vara glad över att jag inte har ett tuffare schema, så man får tid till att vara lite ledigt nu när det sommar! För att gå på ett jobb 7-4 hade varit väldigt jobbigt när det är sånt här fint väder! Nu kan man ju hitta på saker ändå :) Får hoppas på att man hittar ett mer ordentligt jobb efter sommaren. Så får man se vart man ska ta vägen då :) Men nu ska jag titta på tv.
Hade så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0