Nu är allt som vanligt..

Idag vi 5 tiden var jag hur trött som helst, men nu börjar piggheten komma tillbaka till mig. Tur att man ska jobba sent imon. Tror jag har lite för mycket att tänka på också för att kunna sova, så allt är precis som vanligt just nu. Även fast de var ett par veckor sen man fyllde sitt huvud med tankar om livet. Men nu så, är allt sig likt igen. Som jag har saknat de, eller inte kanske, vem vet? Men att gå ner och lägga sig ensam i en kall säng är inte speciellt lockande.
Kanske borde man bojkotta midsommar helt och hållet och hoppas på att få gå in som vikarier hela helgen ist. Men risken för det är väl inte speciellt stor. Men jag hade gärna gjort det och just nu hade de känts som mest lockande.
Nae, men nog skrivit om detta.
Om man skulle gå ner och lägga sitt stora huvud på kudden och ge över dessa bekymmer till den ist. Hoppas på att drömma något roligt så man vaknar på bättre humör imon.
Godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0