Summer!

Det har verkligen varit hur fint väder som helst denna veckan, och speciellt idag. Hade så gärna velat åka ner och lägga mig på stranden, men tiden räcker ju inte till. Nu har jag precis skickat in den sista skol uppgiften någonsin. Betygen sätts nu idag, hur skönt som helst! Mitt rum här på skolan ska jag alldeles strax börja städa i, ska åka hem någon gång under helgen och får fylla min lilla bil i omgångar, hehe. Skolan ha börjat göra alkohol rasia på skolan nu med, flera stycken som har blivit tagna och stängs av från boendet. Tur att jag plockade ut de lilla jag hade, för nu har dom varit på besök här på Harplinge gården också. Men vad mer kan de göra? Säger som Jessica jag, bara till att vägra att ge nycklen (springa runt med den), för mer en att stänga av en från boendet kan de inte göra. Så det kommer bli intressant att se var den här sista veckan slutar någonstans.
Ikväll blir de kanske utgång, men ingenting bestämt en, så vi får se :) Nu ska jag iaf börja med städningen av mitt lilla rum, alltid lika jobbit när allt ska packas ner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0