Skönt (sommar) kväll.

Precis inkommen efter en kvällspromenad med vovvi. Fattar inte varför det ska vara as skönt väder på kvällen, men väldigt dåligt på dagen? Har väder guden inte fattat att de ska vara tvärtom. Eller nästa vecka ska de vara fin väder både på dagen och kvällen!
Hade bara 2 lektioner idag, mycket skönt. Men hade tagit med mig Figgo till skolan, för skulle in till stan direkt efteråt och på svenskan skulle vi iväg till Möllerud och äta italiensk glass. Men kom fram till att han inte var någon speciellt bra skolhund. Han fattade inte riktigt att man skulle vara tyst på lektionerna, så han bara pep hela tiden. Så efter 1 lektion fick han sitta i bilen och vänta. Men hade inte ens behövt anstänga mig så mycket -.-
Men åkte in till stan med Johanna för att bytta mitt halsband, så nu har jag ett som jag tycker passa bättre. Var även nära på att köpa ett armband för 400 kr, men ångrade mig i sista sekund och köpte ett annat armband och ringar till ist. Så hittar jag inget bättre nu, så är alla saker, förutom en väskal, inhandlat till studenten! Blir verkligen taggad till tusen när man provar allt. Helt sjukt att det snart är mindre än en vecka tills vi tar
STUDENTEN! :D


Kvälls promenad med Figgo :)


Kommentarer
nej...

SkönT kväll?

2010-06-02 @ 23:57:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0