Det vardagliga livet

Dags för en liten uppdatering igen känns de som, inte för att de händer speciellt mycket i mitt liv. Men någon intressant kanske jag kommer på att skriva om.
Just nu jobbar jag mest, har slutat min bredvid gång nu och ska då gå "ensam", men nu när jag har jobbat så har vi ändå vart så många, så man hinner med att hjälpas åt. Men jag kommer väl in i det mer och mer, och konstigt nog så trivs jag faktiskt där. Det är trevlig personal och själva jobbet är konstigt nog ganska roligt. Så där kommer jag trivas bra hela sommaren, så som de känns nu iaf!
Här hemma har jag redan hunnit bråkat med Fidde, och har så gott som blivit utkastad ur huset. Men det är detaljer som jag inte tänker bryr mig om, för mamma får jag ju bo kvar här och det är ju de som räknas. Men får se hur länge man kommer stå ut att bo här.
På fredag, midsommar, så kommer man antagligen åka ner till Halmstad. Det är väl ingenting som är riktigt bestämt, men de är sagt så iaf. Men får se, planerna kan ju alltid ändras.
Imon ska jag jobba ifrån 16.00-20.30, ett par få timmar, alltid bättre en ingenting alls. Men sen så ska jag jobba midsommar också, men då blir de från 06.30-14.15. Så då blir de mer pengar som rullar in. Fick min första lön idag med, och för att bara ha jobbat en dag så ska jag inte gnälla på vad jag fick. Man blir iaf lite mer pepp till att stiga upp på morgona :)
Ikväll blir de till att titta på Morden i Midsomer, typ världens bästa program. Gillar dock inte att titta på det ensam, men det får väl gå för den här gången. För Maja har åkt hem och Kajsa ser man aldrig till längre.
Alla bilder ska jag se till att lägga upp i helgen, när jag har ett snabbare internet. Känns som om det verkligen är på tiden nu!
Men nu ska jag förflytta mig ifrån datorn :)
Ha det bäst ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0