5 skoldagar kvar.

Torsdag, imon fredag och sen blir det heeelg! Alltid lika efterlängtat. Sen är det bara 4 dagar nästa vecka och så får vi påsklov, längtar! :D
Men imon blir det Underbar, jag och Johanna ska på tjej kvällen där, hehe. Så får hoppas att det blir kul! Men måste åka hem till Marcus, och hämta min dricka. Är nämligen inte allt för sugen på att försöka mig på det äckligt bajs vinet igen... ;) Men känns så meningslöst att bara åka in dit när man ändå bara åker fram och tillbaka, men men ^^
Imon är det världens meningslösaste engelska prov, känner på mig att det inte kommer gå bra. Har iaf försökt lästa texterna, men kommer hela tiden på mig själv att jag bara flyttar ögonen på raden, men fattar ingenting av det som står. Så känns som de inte kommer gå bra imon, men håller tummarna för ett godkänt iaf...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0