DiggilooDiggilej

Nu har jag varit duktigt i snart 1 timme, men körde fast nu så då tappar med motivationen. Har nu ikväll sökt sommarjobb, ute i sista sekund, men sån är jag.. Har nu nästan skrivit klart det sista i mitt projektarbete, om hälta. Men som sagt, körde fast nu, så då blir de att man loggar in på facebook ist. Verkligen inte speciellt bra, men nu har jag ju iaf börjat ;)
Dagen idag har varit väldigt meningslös, började med att rida lilla Rosen. Vi ligger i hårdträning just nu, hennes tjocka lilla mage sak bort, hehe ^^ Sen var de 3 timmars idrott pyskologi, och ja, man ska tro på sig själv kan vi sammanfatta det med. Sen var det ner till stallet igen och då skulle jag rida DiggilooDiggilej, men det gick verkligen inte bra. Var nära på att flyga av, när han tog bettet för mig och satte full fart ner genom hela tidhuset, innan jag kunde styra i honom på en liten volt. Hade verkligen ingen chans alls att hålla jätte hästen. Så då sa Hans att Diggiloo behövde en sur gubbe som satt upp på honom, så då fick jag hoppa av Men han bråkade med Hans med, och till och med han var nästan på att ramla av men lyckade hålla sig kvar. Man blir lite imponerad på sånt, ser rätt coolt ut och när han lyckas med så är de bara ännu bättre. :) För efter en litet bråk gav han upp och jag fick sitta upp och trava av honom lite.
Men nu känner jag den tvingande känslan av att skriva om hälta, och veta vad man ska ha för behandlig mot den, hoppas det räcker med att skiva "vila".. Men säkerligen inte =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0