Elakt att smittas ^^

Sitter och kollar på melodifestivalen med min kära mamma och med "lilla" Alma. Alma sitter som på nålar och väntar på att Erik Saade - Man Boy eller va den nu heter ska sjunga. Det är den enda låten som hon kan tänka sig gå vidare, så hon har suttit och lyssnat på den heeela dagen och när hon inte har gjort de har hon sjugt de få rader hon kan. Jobbigt? Nejnej, älskar de.
Något som verkligen är jobbigt är att jag har börjat hosta. Är inte speciellt förkyld eller något, bara hostar. Och att det är just hosta jag aldrig bli av med, känns verkligen inte roligt, elakt skulle jag vilja säg ;)
På måndag har vi fått studiedag, hur skönt som helst! Så får se när man ska åka tillbaka till skolan. Har iaf en skön vecka framför mig, dock PA redovisning på fredag, ångest...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0