Figgo!

Precis kommit in, har varit ute och gått en runda med Emilia och Johanna. Det är så skönt nu när det äntligen börja bli lite vår, eller all snö har snart försvunnit och det är ljus liite längre om kvällarna!
Men så har jag precis pratat lite med mammsen, har kommit på att jag glömde min engelska bok hemma, smart gjort Matilda -.- Har ett sista prov på fredag, men ingen bok, mycket lyckat. Även svenska boken tror jag att jag har glömt där, så typiskt.
Menmen, det jag vill säga är att jag ska få ta med Figgo ner hit till skolan :D Efter att ha tjatat lite på mamma så gick hon med på det! :D:D Ska bli bra faktiskt, för då har man något som "tvingar" en att komma ut lite. Så det inte blir att man bara sitter här framför datan hela kvällen :P Så åker hem till helgen och hämtar honom!!


Den lata söta lilla hunden <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0